Kterak Putin odmítl dar od České republiky

26. května 2015 v 15:25 | Yima |  Yima
a Češi jsou samozřejmě uražení a dotčení, protože Führer jejich východních bratrů odmítl něco tak diplomatického a přátelsky symbolického, až je to k pláči.

Už je to skoro měsíc od výročí konce druhé světové války, které se v Rusku slaví 9. května. Letos je to sedmdesát let od konce války (toto letí, ještě mám v živé paměti heydrichiádu!) a k tomuto velkému číslu chtěli čeští umělci darovat demokratickému prezidentu obří velmoce Vladimiru Vladmiroviči Putinovi dárek, který by ho jistě potěšil nejenom svým nevinným úsměvem na tváři.

Vymysleli to spisovatel Jaroslav Rudiš (Alois Nebel, Nebe pod Berlínem, Národní třída...) a básník a fotograf Ivan Malijevský. Pod dopis se podepsalo několik desítek lidí české kulturní scény, mezi nimi Kateřina Tučková, Jan Němec nebo Ester Kočičková. Tímto věnovali Putinovi našeho drahého, milovaného, inteligentního, slušného a spoustu dalších adjektiv prezidenta Miloše Zemana, který přijel do Moskvy na oslavy a kde udělal ostudu svojí ruštinou, když si popletl topení a oteplení. Nicméně! Zase se nám vrátil do vlasti a minimálně já cítím velké zklamání z rozhodnutí Putina nenechat si ho jako matraci.


Tento krok darovat to nejdražší, co máme, našeho úžasného prezidenta, tu je k vyjádření nesouhlasu se Zemanovými názory, což je v souladu s demokratickými principy naší země. Připadá mi to jako skvělá věc plná humoru a vůbec úplně skvělá, nicméně jsou tu i oponenti a Zemanovi přívrženci v čele s pánem, kterého nemám ze srdce ráda a nejraději bych ho poslala jako dárek aspoň do Čečenska, a to s panem Ringo Čechem, otevřeně podporujícího Zemana a jeho politiku.

A tento skvělý, usměvavý pán s culíkem řekl, že "to je tak idiotská záležitost, prostě bezvýznamní kumštýři, nuly, se chtějí zviditelnit a vymýšlejí takové kraviny... Je to projev magorů..." a já si říkám, jestli si ze mě prostě dělá prdel, jestli si ze mě dělají prdel všichni ti lidi, co s ním v komentářích souhlasí, jestli jsem debil já, nebo on.

O celém tomto postoji, a ani ve snu by mě nenapadlo, že někdo takový postoj může zastávat, jsem se dozvěděla na webu Čítárny, nejdřív mě zarazilo, co že to dělá na webu rádoby o literatuře a čtení, pak jsem si to se smíchem přečetla a právě z tohoto článku od Mika Hermana budu nyní citovat:

"O nedovzdělanosti autorů svědčí i samotná podstata daru, s kterým aktéři nemají vůbec nic společného, ani fakticky ani morálně, protože prezidenta rozhodně nevolili, na rozdíl od drtivé většiny občanů."

1) Jak jsem jednou vypočítala kvůli slohové práci do školy, Zemana ve výsledku volilo jen 28% Čechů!!! Každý základně vzdělaný člověk musí přijít na to, že to není většina a už vůbec ne drtivá.

2) Když se po těsném vítězství Zemana v druhém kole voleb strhla vlna "Zeman není můj prezident", kdy se zakládaly facebookové stránky tohoto ražení a prodávaly se placky a tak vůbec, Zemanovci měli plnou hubu keců, že Zeman je prezidentem všech Čechů, protože je prostě prezidentem Česka a tudíž všech jeho občanů. Fááájn. Jestliže je Zeman prezidentem všech Čechů, těch, kteří ho volili, i těch, kteří ho nevolili, dovolím si tu zauvažovat a použít logiku, pak je Zeman prezidentem všech i nyní a neplatí, že by s ním neměli nic společného, ani fakticky ani morálně, protože prezidenta rozhodně nevolili. Tento výrok je naprostá sračka, kterou mohl vyplodit jen Mik Herman, ačkoli ho vůbec neznám, zkrátka to napsal a já se ptám, jestli mu slouží zdravý rozum a jestli ví, že Zeman je zatraceně přes všechny protesty a pochyby prezidentem nás všech.

A cituji dál:

"Přál bych všem v tomto podivném "Klubu hlupců" jednu jedinou hodinu v první linii u Stalingradu, na Dukle nebo u Berlína, jeden den v nacistickém koncentráku nebo jedinou minutu u výslechu gestapa a jsem přesvědčený, že by nikdy nepřistoupili na takovou puberťáckou kratochvíli a nikdy by je nenapadlo útočit tak uboze na prezidenta, který se jel poklonit památce milionů lidí, kterým "zasraná válka" s fašistickým Německem zcela změnila životy nebo jim je dokonce vzala.
Jenže, co o zrůdnosti válek tihle pisálkové vlastně ví?"

3) Autor článku právě označil přední české umělce za Klub hlupců, což se přesně podobá Zemanově přístupu, který o každém svém odpůrci říká, že je neandrtálec, pitomeček, zbabělec, osoba s nízkým IQ nebo bezvýznamný člověk. (Tento výčet jsem si vypůjčila z otřeveného dopisu spisovatelky Jenny Nowak našemu geniálnímu Zemanovi.)

4) Gradaci bych poskládala spíš od dnu k minutě, nebo od minuty ke dni, protože když takhle skáče od jednoho časovýho údaji k druhýmu... no, nevím. U maturity bych mu za to strhla body.

5) V dopise, který Rudiš s Malijevským napsali, se vůbec nezmiňuje o klanění Zemana padlým lidem, taky by mu mohlo rupnout v zádech, že jo. Tady jde o jeho názor na konflikt na Ukrajině, což je jeho právo mít vlastní názor a já mu to právo neberu, nikdo mu to právo nebere, ale zatraceně! Jako nejvyšší představitel České republiky by měl ve své funkci mluvit v souladu se zahraniční politikou naší země! Nemusí říkat něco, co si nemyslí, ale taky může mlčet! Takže tak.

6) Pochybuju, že takový Mik Herman byl v první linii u Stalingradu, na Dukle nebo u Berlína. Pochybuju, že kdy byl v nacistickým koncentráku. A u výslechu gestapa jakbysmet. A přát lidem takové škaredé věci je nepěkné a nemorální, milý Miku! Že se nestydíš! Abys kvůli tomu neskončil v pekle! (A když už jsme u toho koncentráku... Zeman by se mohl zamyslet, co říká o Peroutkovi.)

Abych to vše shrnula do posledního odstavce, již z dřívějších článků jste mohli zjistit, že Zemana ráda nemám, Zemana nikdy uctívat nebudu a až umře, rozhodně nepůjdu v černém v průvodu v Praze, ale raději si pustím nějaký smutný film, abych zesmutněla a neměla problémy s policií, když nebudu truchlit, jak tomu bylo v Severní Korey. Darování Zemana schvaluji, Františka Ringo Čecha nemám ráda a nemám ho ráda čím dál tím víc, Mik Herman je buď geniální sarkastik, který neumí sarkasmus používat, nebo autor článků, které si už nikdy nepřečtu, protože bych se jednoho dne nad jeho písmenky mohla rozbrečet a skočit z okna.

Doufám, že jednoho dne Mik Herman narazí na tento článek a bude mi nadávat v komentáři.
 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 26. května 2015 v 15:55 | Reagovat

No, napíšu ti, co si o tom myslím. Nicméně, už z první věty vidím, že jsi taková ta ´´demokracie, plná pusa,´´ ale prezidenta jiné země nazýváš, cituji: ´´Führerem.´´ Takže tady asi nějaká velká diskuze nebude. Co dělají naši rádoby ´´umělci,´´ to je mi upřímně úplně fuk. To nejsou žádné osobnosti, ke kterým by se mělo vzhlížet. A jenom taková maličkost. Je sice hezké, že umíš tak dobře počítat, ale to, že lidi nepřišli volit, to je jejich problém. Takže ano, je to prezident nás všech, ať se to někomu líbí, nebo ne. Bylo by hezké, neplést si demokracii s anarchií. V tom je velký rozdíl. A taky respektovat cizí názor, ale to taky mnoho lidem, kteří obhajují takovou tu jakoby ´´krásnou, čistou´´ politiku moc nejde. A kritizovat někoho za to, že odjel uctít památku do země, která i za tvoji svobodu ztratila 9 miliónu lidí, je ubohé. A moje závěrečná myšlenka - jsme tak stejně staří, ale já vím jednu věc - je moc krásné mluvit o nějaké svobodě, ale z té svoje dítě, svoji manželku a sebe neuživím. Zkus o tom přemýšlet. ;)

2 baywatchnights baywatchnights | E-mail | Web | 26. května 2015 v 16:09 | Reagovat

"Zemana ve výsledku volilo jen 28% Čechů!!! Každý základně vzdělaný člověk musí přijít na to, že to není většina a už vůbec ne drtivá."

No a potenciálního "dekretového vlastizráce" von Schwarzenberga volilo ještě míň lidí (a to i když započítáme tyhlety petenty).

"Jako nejvyšší představitel České republiky by měl ve své funkci mluvit v souladu se zahraniční politikou naší země! Nemusí říkat něco, co si nemyslí, ale taky může mlčet"
A proč by měl prezident držet hubu?
Zaplaťpánbůh ji nedrží, byť Klaus byl v této věci odvážnější než Zeman.

Podle této dementní logiky byla obdobně nelegitimní i složení zejména Senátu, krajských zastupitelstev, nemluvě o europarlamentu, kde volby do těchto těles zajímají ještě o dost méně lidí.

Kdo chtěl, šel volit. Kdo nechtěl, nešel. Ale je nesmysl je započítávat. Podle této dementní logiky "nejvíc lidí nevolilo nikoho a proto bychom žádného prezidenta neměli mít".

Volili jsme si prezidenta, který bude držet hubu, nebo co?

"Autor článku právě označil přední české umělce za Klub hlupců, což se přesně podobá Zemanově přístupu, který o každém svém odpůrci říká, že je neandrtálec, pitomeček, zbabělec, osoba s nízkým IQ nebo bezvýznamný člověk. "
Asi stejně jako ti věční havlističtí petenti označují své názorové odpůrce jako "proruské exponenty", "komunisty" apod.
Aneb než začít plivat na ostatní, raději se nejprve podívat do zrcadla.

Článku dávám nejnižší hodnocení 0,5 z možných 5.

3 Caprica Caprica | E-mail | 26. května 2015 v 18:31 | Reagovat

"A kritizovat někoho za to, že odjel uctít památku do země, která i za tvoji svobodu ztratila 9 miliónu lidí, je ubohé." Jel uctít památku zesnulých do země, která nejprve spolupracovala s Hitlerem a až poté, co se proti ní nacistické Německo obrátilo, tak se přidala na stranu Spojenců. Tato země bojovala, aby si zachránila vlastní krk a když "osvobozovala" tak upřímně víc než o osvobození jí šlo o rozšiřování vlastního území. Ale když pomineme toto, tak náš drahý prezident odjel do země, která právě provedla jakési přivlastnění cizí země, stejně jako např. Německo v roce 1939 a původně tam navíc chtěl jet i v termínu, který "západní mocnosti" hodlaly ignorovat, kvůli již zmíněnému  Krymu a plánovaly tam přijet až po hlavních oslavách. Ale když opět pomineme i toto, tak dobrá přijel tam uctít památku zesnulých, přece jen bojovali za naši svobodu, nevíme co se přesně stalo na Krymu.... ale musel řešit ekonomické záležitosti?

4 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 26. května 2015 v 19:21 | Reagovat

[3]: Tomu se říká překrucovaní historie, víš? ´´víc než o osvobození jí šlo o rozšiřování vlastního území.´´ - To snad nemyslíš vážně ... Uvědomuješ si, co jsi napsal/a? Tak, že spíš nezůstali doma, ne? Někdy je mi fakt špatně, když vidím, co se píše. Na rozdíl od toho ´´západu´´ nás alespoň neprodali Německu, protože jsme s nimi měli spojeneckou smlouvu. To třeba Francie nedodržela. Co se týká Krymu - Krym vadí, ale Kosovo je v pořádku (protože tam bylo USA a NATO). Pravda? Nebo nevím, jak bereš svět. Co se týká ekonomie, není snad jenom dobře, pokud naše české firmy dostanou zakázky? My budeme opět hrát ty užitečné idioty, ale ostatní si zase namastí kapsu?

5 Pražský poděs Pražský poděs | Web | 26. května 2015 v 19:26 | Reagovat

[1]: [2]:
Hm, hlavně jí teď všichni pomyslně fackujte za to, že si dovolila otevřít hubu na náš nezdražší klenot (To je ironie, jen tak mimochodem, jak by jistě arogantně poznamenal náš prezident v rozhovoru s lidmi, o kterých si myslí, že jsou méně inteligentní, než on.), Vy demokracie plný pussy...

6 Miloš Miloš | Web | 26. května 2015 v 19:42 | Reagovat

Nic vtipného na tom nevidím.
Kdyby bylo možné někomu věnovat člověka, možná by obdarovaným udělal větší radost Schwarzenberg, protože by se do ničeho nepletl, ničemu totiž nerozumí, nemá ani maturitu, rusky asi neumí vůbec, anglicky tak bídně, že Zeman je proti němu jazykovědec.
Omlouvám se, ale tento článek je:
a) vrcholně stupidní,
b) nic kromě výlevu nesympatií nepřináší

Jen na okraj: k volbám nechodím a ani prezidentských jsem se nezúčastnil.

7 Jindra Jindra | 26. května 2015 v 20:33 | Reagovat

Ach ty jedna pravdoláskařko pobouchaná, prvně si zjisti fakta a nežer tak propagandu na ČT a vůbec v našich masmédiích. Nemáš vůbec tušení, jak se situace dneska ve světě má a kdo si kde prosazuje svoje lokální zájmy na úkor celého světa. Plníš roli užitečného idiota, vlastizrádné páté kolony, s knížetem, Kalouskem a Vondrou na věčné časy do USA zadku. Ti tvoji umělci a tzv. pražská kavárna jsou ostudou tohoto národa. Začni studovat alternativní zdroje a poté používat vlastní hlavu.

8 podpřirozeno podpřirozeno | 26. května 2015 v 21:42 | Reagovat

Článek jest ohromný!
Avšak v komentářích to tu vypadá jak na novinkách. A je mi vás všech líto, kteří jste zahlcováni tím lživým zpravodajstvím. Musíte trpět při pohledu na českou kulturu. Jste přeci ti jediní, co mají oči otevřené, a co vidí tím správným směrem. Znají dokonale historické pozadí i s kličkami jakými ho podat tak, aby Matička Rus vzešla z boje se svatozáří jak náboženská ikona. Jen vy máte pravdu. Tu absolutní. Tu může mít jen náboženství či totalitní režim. Vše jiné je pravda relativní. Do havloidů, pravdoláskařů nám nadávejte. A proč by nám to označení mělo vadit. Už jen použitím těchto slov jako urážek v očích mých klesáte. To vám obecně může býti a snad i je jedno. A nakonec snad  jen jeden takový decentní komentář k panu prezidentovi. Ačkoliv je víceméně chytrý a v jistých oblastech i sečtělý, je to samolibý, egoistický, ignorantský hovado, jemuž poslední dobou z úst leze víc hoven a sraček, než je možno vidět ve fecalpornu.
S veškerou úctou k autorce: Podpřirozeno

9 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 26. května 2015 v 21:51 | Reagovat

[8]: Upřímně, nám je taky líto těch, kteří si nechají vymlít hlavičky bednou. Ale přemýšlet ... to bolí, že? Jen si vzpomeň, čím častujete Vy, lidi s opačným nebo jiným názorem. A jen tak na okraj - hraješ si na intelektuála, ale tvá slovní zásoba moc vybraná není.
S veškerou úctou k Podpřirozenu: Alexander1918

10 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 26. května 2015 v 22:01 | Reagovat

Rudiš je už od osmnácti let moje platonická láska! Žádná nula, magor, hlupec, apod!:)

Za mě dobrý. Ten dopis :)

11 podpřirozeno podpřirozeno | 26. května 2015 v 22:13 | Reagovat

[9]:Vřelé díky za politování. Nad sebou samým je mi teskno. Přemýšlet opravdu někdy bolí a pro takového diabetika s nedostatkem cukru je to i o život! Mé, zde ani zdaleka neukojené, libování si v explicitní mluvě je otázkou názoru. Tímto bych přerušil naši korespondenci ať tu z toho neděláme nějakou osobní diskuzi. S veškerou úctou k (ne)normálnímu egoistovi: Podpřirozeno
PS: Jsem poctěn, že zveš mne Podpřirozenem!

12 Karel Karel | 26. května 2015 v 23:18 | Reagovat

Bylo pro mě velmi obtížné odpovídat na některé z komentářů s chladnou hlavou, ale dobře. Jen předem upozorňuju, že jsem Havlista a nechápu, co je na tom špatného.
S myšlenkami článku souhlasím, ale myslím, že by mohl být napsán poněkud citlivěji a trochu méně subjektivně.
[1]:
Führerem nazývá autorka "prezidenta" jiného státu proto, že se o něm v některých ohledech dá těžko říct, že to ještě je prezident. Je evidentní, že potlačuje opozici (MOŽNÁ dokonce krvavě) a násilně vtrhnul na Ukrajinu. Sám se k tomu přiznal - Nejprve tvrdil, že neoznačení vojáci na Krymu nejsou jeho a když proběhlo evidentně zmanipulované referendum, přeiznal se, že je tam poslal.
K "Je sice hezké, že umíš tak dobře počítat, ale to, že lidi nepřišli volit, to je jejich problém." - Takže ani lidé, kteří volili jeho oponenty, nemohou být nespokojeni s jeho zvolením? Kam to směřujeme? Taky k potlačování opozice?
[2]:
No a potenciálního "dekretového vlastizráce" von Schwarzenberga volilo ještě míň lidí (a to i když započítáme tyhlety petenty).
Stejný komentář - To si člověk, který volil opozici, nemůže stěžovat?
[3]:
Konečně něco trochu rozumnýho...
Jen bych dodal, že další z problémů Rudé armády bylo rabování, znásilňování a že se nedá ani mluvit o osvobození. Osvobození je, když vás někdo přinese svobodu. A ta nenásledovala.
A připojení Krymu k Rusku z mého pohledu a z mých zdrojů (hromady českých i zahraničních novin) byla anaxí. (viz komentář k [1]: )
[4]:
Neprodali nád Německu?
Jo, to je výborný... Zato si nás nechali. Na nějakých 40 let.
[6]:
Slyšel jste někdy jeho angličtinu? Je tomu víc rozumět než češtině. A proč by vlastně mělo vadit, že mu není rozumět? Hlavní je přeci myšlenka.
Navíc pořád lepší, než kdyby se potácel okolo korunovačních klenotů.
[7]:
To by mě zajímalo, z jakých spolehlivých zdrojů čerpáte. Určitě jich je více než jeden a nejou to Halo noviny.
[9]:
Zase Halo noviny?
Tam mají určite tu správou slovní zásobu.

13 baywatchnights baywatchnights | E-mail | Web | 27. května 2015 v 2:53 | Reagovat

[5]: Zejména je odporné nabízet hlavu státu někomu jako "dar". O tom se vůbec nežertuje.

Namátkou z dalšího:
"Nejprve tvrdil, že neoznačení vojáci na Krymu nejsou jeho a když proběhlo evidentně zmanipulované referendum"
Jojo, zato referenda o vstupu do EU (nebo například opakovaná irská referenda), to bylo košer jako hrom.

Člověk přemýšlí, jestli bylo správně, když Československo v roce 1945 dostalo zpátky odtržené části pohraničí. Vždyť tím pádem šlo o anektované území. A že nedlouho předtím ještě Československu patřilo?
Asi to samé co s Krymem, že.

"No a potenciálního "dekretového vlastizráce" von Schwarzenberga volilo ještě míň lidí (a to i když započítáme tyhlety petenty).
Stejný komentář - To si člověk, který volil opozici, nemůže stěžovat? "
Stěžovat si může. Ale pokud začne přepočítávat lidi na hlasy (a ještě do toho začne manipulativně započítávat nevoliče), tak protiřečí sám sobě.

Mmch. Zeman nijak nebyl můj favorit (já jsem euroskeptik, Zeman bohužel nikoliv), ale ve 2. kole jsem jej volil coby jednoznačně menší zlo.

"Jen bych dodal, že další z problémů Rudé armády bylo rabování, znásilňování a že se nedá ani mluvit o osvobození. Osvobození je, když vás někdo přinese svobodu. A ta nenásledovala. "
Takže ani jihozápadní část Čech nebyla OSVOBOZENA americkou armádou; zato naopak východní část Rakouska byla OSVOBOZENA ruskou armádou. Jaký paradox, podle tohoto uvažování.

[9]:[7]: Palec nahoru!

"To by mě zajímalo, z jakých spolehlivých zdrojů čerpáte. Určitě jich je více než jeden a nejou to Halo noviny. "
Jojo, typický argumentační klam "Kdo nahlíží na aktuální ruské dění jinak než velí zahraniční politika ČR nebo česká masmédia", tak je komunista.

Takže Václav Klaus nebo jeho dřívější mluvčí Petr Hájek jsou asi komunisti.
Ach jo... :-(

14 Caprica Caprica | 27. května 2015 v 17:25 | Reagovat

Alexander1918, prosím řekni mi  který fakt jsem překroutila? Ano při podpisu Mnichovské dohody nás naše spojenecké země zradily, s tím souhlasím. Kosovo? Vážně? Chyby byly na obou stranách již od počátku a proto se dostali do vedení radikálové. No a když se do vedení dostanou radikálové, jak to asi dopadá? Srovnávat Kosovo a Krym je podle mě absolutně nesmyslné, obě země  zažily naprosto odlišné situace. A navíc kdyby na Krymu probíhaly etnické čistky a Rusko tam přispěchalo na pomoc, vážně si myslíte, že by bylo stejně kritizováno? Pravděpodobně by bylo na stejné pozici jako U.S.A., do všeho se montuje, snaží si rozšířit sféru vlivu... ale jedná na základě nějakého nebezpečí. Ano, české firmy mají z Ruska zakázky, stejně jako z mnoha dalších zemí. Toto není, ale zase až tak moc o politice, nýbrž o ceně, kvalitě a dalších aspektech.

15 Karel Karel | 27. května 2015 v 23:02 | Reagovat

[13]:
"Jojo, zato referenda o vstupu do EU (nebo například opakovaná irská referenda), to bylo košer jako hrom."
A odkud máte tyto, jistě velmi spolehlivé informace? Přestože jsem se o irských referendech vůbec nezmíňil, co jimi myslíte? To nedávno probíhající o homosexuálních sňatcích? To už se dostáváme na docela jiné hřiště.
A pokud myslíte to ve Skotsku, rozhodně tam po ulicích nechodili ozbrojení vojáci. A když se neodtrhli, získali kvůli vysokému počtu voličů pro odtržení větší míru samosprávy.

"Člověk přemýšlí, jestli bylo správně, když Československo v roce 1945 dostalo zpátky odtržené části pohraničí. Vždyť tím pádem šlo o anektované území. A že nedlouho předtím ještě Československu patřilo?
Asi to samé co s Krymem, že. "
To asi nechápu. Takže protože Sovětský svaz v padesátých letech (tedy před více než 60ti lety!) letech věnovalo Krym Ukrajině, mají teď právo jim ho násilně vzít?
To je asi jako říkat, že nám stále mají právo vládnout Habsburkové.

"Takže ani jihozápadní část Čech nebyla OSVOBOZENA americkou armádou; zato naopak východní část Rakouska byla OSVOBOZENA ruskou armádou. Jaký paradox, podle tohoto uvažování. "
To sice ano, ale jen protože se SSSR se Spojenci domluvili, že nebudou postupovat za demarkační linii. Nebýt toho, mohly být zachráněny nejméně tisíce životů. A už vůbec nepíši o zdrženlivosti Rudé armády při povstáních ve velkých městech (třeba ve Varšavě).

"Jojo, typický argumentační klam "Kdo nahlíží na aktuální ruské dění jinak než velí zahraniční politika ČR nebo česká masmédia", tak je komunista. "
Už jsem se zmiňoval, že čtu i zahraniční noviny (třeba BBC). Navíc, proč myslíte, že by nějaká naše minoritní proruská média měla mít větší přehled o tom, co se s Ruskem děje?

[14]: Caprica - (y)!

16 baywatchnights baywatchnights | E-mail | Web | 28. května 2015 v 18:25 | Reagovat

[15]: Ne, mám na mysli irská referenda o smlouvě z Nice + o Lisabonské smlouvě.

"Už jsem se zmiňoval, že čtu i zahraniční noviny (třeba BBC). Navíc, proč myslíte, že by nějaká naše minoritní proruská média měla mít větší přehled o tom, co se s Ruskem děje? "
Asi stejná odpověď, proč by o tom měla mít větší přehled např. tzv. veřejnoprávní televize.

"Takže protože Sovětský svaz v padesátých letech (tedy před více než 60ti lety!) letech věnovalo Krym Ukrajině, mají teď právo jim ho násilně vzít?"
Tak jak teda? Násilně, nebo referendem?
Kosovo bylo od Srbska (jehož bylo vždy součástí) odtrženo násilně, nebo referendem?

17 prvopodstata prvopodstata | 28. května 2015 v 22:03 | Reagovat

Co se to na školách děje?

Před chvílí odjela vnučka, chodí do školy v Ústí do 5. třídy, a ta mi vyprávěla, že ve škole sundali obrazy Zemana. Tak jsem se zeptala proč?
A ona mi řekla: "Oni to dostali nařízené, říkali nám, že Zeman je zrádce naší země, a babi, máme tam pověšeného Havla - on zachránil a osvobodil naší zemi od komunistů". Nemohla jsem ani mluvit, ale vyletěly mi slzy, když jsem na ni koukala, jak dětem v 11 letech vymývají mozky. Nechci snad ani vědět, co se děje ve vyšších ročnících, To je horší jak za totáče. Nejhorší, že to je snad ve všech školách.Vychovávají totálně vypatlané děti ve lži. Komu pak to asi vyhovuje, co myslíte ??? Jak vidíte
"Pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí", několik kámošů se dobře napakovalo - a zbyla tu rozkradená republika, půl milionu nezaměstnaných, hordy cikánů, žebráci a bezdomovci - prostě hotový RÁJ to na pohled !!!!
Lidi už se konečně probuďte - denně Vám prodejná a prolhaná média vymývají mozky, aby z Vás nadělali bezduché tupé otroky - a jak vidět nedají pokoj ani Vašim dětem !!!
Stále se hraje ohavná hra na demokracii, právní stát a lidská práva (pochopitelně bez povinností !).
A kdokoliv se opováží říkat pravdu, tak je hned zle - spustí se mediální štvanice. A za humny číhají hejna muslimů .... a na konec jeden citát starořeckého filosofa Platona, 320 př.n.l.:

Žijeme ve zvláštních časech, kdy mladí i staří jsou vzděláváni ve LŽI a ten kdo se odváží říkat pravdu, je nazýván šílencem či bláznem ...! jak se zdá asi se toho mnoho nezměnilo ?!?!?!?????

18 Nelogična Nelogična | E-mail | Web | 30. května 2015 v 12:54 | Reagovat

Heh, znám plno dalších lidí, které bych darovala, ať už Putinovi či někomu jinému. Když jsem tak prolétla komentáře... ona se nesmí dělat sranda z prezidenta? A smí se teda vůbec z něčeho dělat sranda, nebo máme všecko brát smrtelně vážně? Jestli smrtelně vážně, tak to po mně fakt nechtějte. Hodlám nadále žít v domnění, že ze všeho si člověk může dělat legraci.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama